Τρίτη 9 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Πρώτη επίσημη για το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά – Τριήμερες εκδηλώσεις …

Η Θεσσαλονίκη βάζει τα γυαλιά στην Αθήνα.

Εύγε σε όλους όσους εργάστηκαν για την υλοποίηση του Πάρκου Μελά. Αν και ακόμα βρίσκεται στα αρχικά του βήματα.

Στην Αθήνα, οι ταγοί αυτής της χώρας, αδιαφορούν προκλητικά για κάθε νέα προσέγγιση στα καθημερινά προβλήματα του τέρατος των Αθηνών, όπως έχει καταντήσει.

Οι προτάσεις μας και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστήμιου Αθηνών και του ΕΜΠ από το 1994, παρμένου σε συρτάρια ερμητικά κλειστά και χωρίς να αναπνέουν. 'Όλες οι μέχρι σήμερα προσπάθειές μας παραμένουν άκαρπες και κανένας αρμόδιος δε συγκινείται.

Ακόμα και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας προς τον οποίο απευθυνθήκαμε σχετικά πρόσφατα, απλά και κατανοητά μας «σνόμπαρε» (στοιχεία στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου).

Ας είναι καλά το γινάτι τους. Τώρα που παραιτήθηκε και ο ΓΓ Χωρικού Σχεδιασμού αν. καθ. ΕΜΠ. κ. Ευθύμιος Μπακογιάννης, μπούμε να βάλλουμε πλερέζες. Μάλλον το σκάνδαλο βρίσκεται στα σκαριά ...

Δείτε σχετική ανάρτηση στη δ/νση https://simpleandclear.blogspot.com/2026/06/blog-post_09.html  

Σάββατο 30 Μαΐου 2026

Διαμαρτυρία ....

 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΓΟΥΔΗ  

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026 ΩΡΑ 11 π.μ. Στο Πάρκο Γουδή: Τέρμα Γ.Παπανδρέου και Μ.Αλεξάνδρου (Στο στέγαστρο του Δήμου Ζωγράφου). Θα ακολουθήσουν:  

Αγωνιστική κινητοποίηση προς το χώρο που καταλαμβάνει το Badminton, με διακοπή της διαμπερούς κυκλοφορίας οχημάτων στο Πάρκο. 

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ: 

1) Την υλοποίηση του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή υψηλού και πυκνού πρασίνου, χωρίς:  εμπορευματοποίηση, ασύμβατες χρήσεις, διαμπερή κυκλοφορία και παράνομο πάρκιγκ αυτοκινήτων, εκμετάλλευση εκτάσεων του Πάρκου από ιδιωτικά συμφέροντα. 

2) Την άμεση κατεδάφιση του Μπάντμιντον:   α) Όπως επιβάλλει το Προεδρικό Διάταγμα ΦΕΚ187/Δ/2011, άρθρο4 παρ.6(δ) :    «Το κτίριο του Μπάντμιντον στον πυρήνα του πάρκου, κατεδαφίζεται με τη λήξη της τρέχουσας σύμβασης με τον ανάδοχο», δηλαδή στις 10 Απριλίου 2026. β) Όπως επιτάσσει η με αριθ. 1970/2012 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία το έκρινε κατεδαφιστέο. Η κατεδάφιση του Μπάτμιντον αποτελεί  καθοριστικό όρο για την ύπαρξη του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή, γιατί όπως αναφέρεται στην παραπάνω απόφαση του ΣτΕ : «Κατακερματίζει του πυρήνα του πάρκου και τελικά με τη λειτουργία του και τη συρρίκνωση του πάρκου, επιδεινώνει τις συνθήκες διαβίωσης  των κατοίκων, όχι μόνο του λεκανοπεδίου της Αττικής» Όταν οι αρμόδιοι (κυβέρνηση, περιφέρεια, Δήμος Αθηναίων) : 

• Ακολουθούν αντιπεριβαλλοντική – καταστροφική πολιτική απέναντι στους ελεύθερους χώρους της Αθήνας, μικρότερους σε επίπεδο γειτονιάς αλλά και μεγαλύτερους Γουδή, Ελληνικό, Ελαιώνας κ.ά 

•Παραβιάζουν κατάφωρα την υφιστάμενη νομοθεσία που διέπει και θεσμοθετεί το Πάρκο. •Δεν εφαρμόζουν τις μελέτες για το ΜΠΓΟΥΔΗ που ανέθεσε/παρέλαβε ο τ.ΟΡΣΑ/ΥΠΕΧΩΔΕ από το ΕΜΠ και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. 

•Μεθοδεύουν την παραμονή στον πυρήνα του Μπάτμιντον με την αλλαγή των χρήσεων γης επί το δυσμενέστερον. Τότε η ελπίδα μας βρίσκεται στους αγώνες φορέων και κατοίκων,  στην ενότητα και κοινή δράση όσων αγωνίζονται για ένα καλύτερο περιβάλλον στην πόλη μας.                                                                

Η Γραμματεία της Επιτροπής 

Ενώνουμε και εμείς τη φωνή μας μαζί τους ...